Build Web | הצלחה בקידום אתרים BuildMySite

הצלחה בקידום אתרים

הקמת אתרים לעסקים קטנים ובינוניים

קידום אתרים מקצועי מאפשר לאתרי אינטרנט להוציא את הפוטנציאל הטמון באתר לאור, באמצעות קידום אתר ניתן לקבל חשיפה מירבית מאחר ורשת האינטרנט מכילה כמות נכבדת של גולשים אשר מהווים מקור הכנסה מצויין לעסקים שממירים את אתר האינטרנט שלהם לאתר שיווקי.

באמצעות קידום אתר מקצועי ניתן לפנות לקהל היעד ביתר קלות וכמובן להגדיל את ההכנסה החודשית באופן ניכר, כל אלו הינם קריטריונים אשר לא ניתן לנצל במלוא היעילות בעסק מקומי.
 

מהו קידום אתרים?

כאשר הגולש מעוניין במידע כלשהו במנוע החיפוש, הוא יבדוק מספר אתרים עד שימצא אתר אשר עונה על דרישותיו, אתר אינטרנט שמציג מידע רלוונטי לגולש בהתאם לערך החיפוש ידורג במעלה הסולם במנוע החיפוש וכך יקבל יותר מודעות ככל שמקומו יותר גבוה.
ללא מודעות, לא משנה כמה אתר האינטרנט נראה מקצועי ומעוצב באופן ייחודי ומרשים, פשוט לא תהיה תנועת גולשים.
 

איך מקדמים אתר אינטרנט?

כפי שצוין מקודם, מנועי החיפוש וגוגל בראשן הגדירו מספר תקנים בכדי לתת למקדמי אתרים, הסבר כיצד לקדם אתר באופן בו מנועי החיפוש רואים לנכון, ואתרי אינטרנט אשר מנסים לבצע סכימות ושיטות אשר מנוגדות לסטנדרטים הללו, “נענשות" על ידי גוגל באמצעות העדכונים המוצאים לאור (כגון: עדכון פנדה, עדכון פינגווין).
הגדרות אלו הובילו לבניית אלגוריתם דירוג אשר מורכב ממספר פרמטרים ( יש לציין כי כל הפרמטרים אינם ידועים לאף מקדם, אך יש מספר פרמטרים אשר עולם הקידום מודע אליהם).
 

בין הפרמטרים;

  • מילות מפתח – הקפדה על מילות מפתח אשר קשורות לתוכן דף האינטרנט, ללא הגזמה במילות מפתח, לפעמים אנשים אשר מעוניינים בקידום האתר שלהם נוטים להוסיף מילות מפתח רבות, מעשה זה מוביל את מנועי החיפוש לחשוב שמדובר בספאם של מילות מפתח, כמו כן בעת בחירת ערך ביטוי לקידום יש לבדוק את נפח החיפוש שלו בכלי מילות המפתח של גוגל ותחרותיות הביטוי.
  • אופטימיזציית תוכן – תוכן אשר עונה על החיפוש של הגולש ולא מסרבל אותו מסביב, תורם באופן ניכר לדירוג האתר, כתיבת תוכן איכותי, ברמה גבוהה, אינפורמטיבי ורלוונטי נותן מענה איכותי ומקצועי לגולש.
  • טיפוגרפיה – תורת הטקסט, הקפדה על סימני פיסוק, כותרות H1, H2, H3 לפי סדר החשיבות, רווחים בין פסקאות, מספר שורות בכל פסקה וכל אלמנט אחר הקשור ליצירת מבנה מאמר מסודר, תקין וקריא, אנשים לא נוטים לייחס חשיבות לפרמטר זה אך מאמר הבנוי בצורה מסודרת וקריאה תגרום ליותר אנשים לעיין בו ולקרוא עד סופו מאשר מאמר מבולגן.
  • מערך קישורים – בניית מערך קישורים איכותי, מיוחס כמובן לקישורים ממקורות איכותיים, בדיקה תקופתית ומעקב אחר הקישורים לראות אם המקורות לא הורידו את הקישור ונוצר קישור שבור או שינו את הדף אשר מקושר הינה פעולה הכרחית, מערך קישורים גדול ואיכותי אומר למנוע החיפוש כי אתר האינטרנט שלך איכותי ומספק מידע רלוונטי אשר גורם לאתרים רבים להתקשר אלייך.
  • מנועי חיפוש מייחסים חשיבות רבה יותר לאתרים אשר משלבים במאמר תוכן מדיה כמו למשל סרטון מידעי מ- YouTube או תמונה, כמובן שיש לתת לקבצי המדיע alt text על מנת ויוכלו להקרא דרך מנועי החיפוש.
  • יצירת קוד תקין בעת תכנות אתר האינטרנט, הקפדה על תגיות על מנת לאפשר למנועי החיפוש לקרוא את הקוד ללא כל קושי תורם לקידום גם כן.
  • שרת אחסון יציב, מהיר ומקצועי אשר מאפשר לאתר האינטרנט שמאוחסן עליו לרוץ באופן חלק ולאפשר חווית גלישה נעימה לגולש, אתר אינטרנט אשר עולה לאט פוגע בדירוג האתר.

כל הזכויות שמורות ל: BUILDMYWEBSITE