שיווק באינטרנט הנו הדבר הבא כחלק מקידום העסק להצלחתו, בכדי להיות גוף שמשווק ברשת האינטרנט ואחד שמצליח גם, יש צורך בבניית אתר בכדי להשתייך לרשת האינטרנט וזאת ניתן לעשות על ידי פנייה לחברה לבניית אתרים שמתמחה בבניית אתר אינטרנט בהתאמה אישית לפי צורכי הלקוח, מתמחה בבניית כל סוגי האתרים והתאמתם המלאה למטרותיו של העסק.
אפיון, עיצוב ובנייה בהתאמה אישית
- סוג אתר האינטרנט – החלטה על סוג אתר אינטרנט מעידה על אופי הפיתוח, התקציב, האלמנטים והמודולים השונים אשר ניתן לייעד אליו, בין אם מדובר בבניית אתר אינטרנט תדמיתי, אתר דינמי, חנות וירטואלית או אתר קטלוגי.
- יעדים ומטרות – האם מטרת העסק היא לצבור מודעות וחשיפה , או פנייה לכיוון שיווקי על ידי בניית אתר בעל חנות וירטואלית אשר ניתן לרכוש את מוצרי החברה או שירותיה השונים.
- נושא האתר – חשוב מאד שיהיה חיבור יצירתי כלשהו בין נושא האתר לעיצוב עצמו, אם למשל נושא האתר היינו תרופות מהטבע והצומח, עיצוב האתר יהיה באמצעות התאמת צבעים ירוקים וצבעים אשר משקפים את הטבע, עיצוב אטרקטיבי אך עדיין שם את תוכן האתר בקדמת חדות העין וההבחנה.
- קהל יעד – אל מי מכוון האתר, הקמת אתר אינטרנט יכולה להשתנות באופי הפיתוח והמחיר על ידי פרט חשוב זה, במידה וקהל יעד הוא אוניברסלי, כלומר הלקוח דורש אתר אינטרנט עם מודול Multy-Language, משמע יש צורך להתאים את האתר למספר שפות שונות כולל במערכת ניהול תוכן עצמה, הקפדה על LTR ו RTL ועוד.

היתרונות בניית אתר אינטרנט לחברות
- הקמת אתר מקצועי מאפשרת לבעל העסק להיות חלק מרשת האינטרנט, בכך בעל העסק יכול ליהנות מהפוטנציאל הרב באינטרנט בין אם בצבירת מודעות וחשיפה או על ידי הגדלת מערך השיווק ורווחה.
- חשיפה – אתר אינטרנט מאפשר חשיפה עצומה בניגוד לעסק מקומי, כמו כן קהל היעד הנו פוטנציאלי דבר אשר מעודד רכישת שירותי העסק ובכך להגדיל את יחס ההמרה.
- חסכון עלויות – בעוד עסק מקומי נדרש להעסיק עובדים ובכך להוציא הון תועפות כל חודש למטרת תשלומי שכר והוצאות אחרות המתבטאות בעיקר במסים, אתר אינטרנט יכול להיות מנוהל על ידי בעל האתר בלבד.
- כלי שיווקי – יתרון נוסף הוא תפקוד האתר ככלי שיווקי אופטימלי לאורך זמן על ידי מערך שיווקי מתקדם המתאפיין באמצעות צבירת מודעות וחשיפה דרך קידום אתרים מקצועי ועד להתרחבות שיווקית של ממש, הצעת שירותים נוספים ועוד.